Saturday, September 27, 2008

Stephen Harper,Canada is not the State of America!







"[Y]our country [the USA], and particularly your conservative movement, is a light and an inspiration to people in this country and across the world."

"If you've read any of the official propagandas, you've come over the border and entered a bilingual country. In this particular city, Montreal, you may well get that impression. But this city is extremely atypical of this country... So it's basically an English-speaking country, just as English-speaking as, I would guess, the northern part of the United States."

Two idiotic statement from Canadian PM Stephen Harper shows that he is "Not A Leader",according by Conservative attack ads agaisnt Stephane Dion.

Hello Mr Prime Minister,you are PRIME MINISTER OF CANADA,not Governor of Canada.

The epitome of idioticity.

5 comments:

Malaysia Tanahairku said...

Amerika-Kanada walaupun nampak macam kurang ngam padahal sebelah-sebelah je. Kalau ada khabar yang mengatakan kat benua Amerika Utara ada virus J.E. contohnya bukan AS kena Kanada pun terpalit sama.Yela macam Malaysia-Singapura juga. Tapi yang menariknya Malaysia-Singapura ni rebut sikit pasal Pulau Batu Puteh, Singapore dapat sepeluk dahan Malaysia dapat pulau sebesar kuman je.Itu yang Rice Yatim kata win-win situation!

Cob Nobbler said...

Siapa cakap Singapore sebesar pemeluk dahan?

Kecip2 dia pun dah buat F1 terbaik weii..

Itula mentaliti org Malaysia..suka kutuk jiran2..Thailand pengeluar barang ciplak,Filipina banyak maid,Indonesia pendatang asing,Vietnam orang hanyut,Singapore besar pemeluk dahan..

Dalam South East Asia ni,Malaysia je la paling bagus?

Singapore rasuah ketiga terendah di dunia..Malaysia?

Cob Nobbler said...

Harper ni macam moff tarkin dalam citer star wars la..muke lebih kurang..haha!

Malaysia Tanahairku said...

Nami kalau kau tuduh aku macam tu baik kau tarik balik tusuhan tu.Sebab aku tidak cakap macam tu. Aku tak tuju pada Singapura pun. Aku tak kata yang bukan2 pasal S`pura. Aku cakap Rice Yatim orang Jolobu Nogori tu yang tak sedar diri sebab tak de hujah nak pertahankan Pulau Batu Puteh.AKu tak salahkan S`pura sebab diorang ada hujah nak dapatkan Pulau Batu Puteh.Tarik balik kata kau itu sebab aku tak halalkan apa yang kau cakap kalau niat kau memang nak tuju pada aku.

Cob Nobbler said...

aku bukan ape..
aku selalu dengar rakyat malaysia mengkritik singapore.
pulau kecip la,
apa la,
kiasu la.

tapi pernah x kita fikir malaysia ni pun ade kelemahan?

apa2pun aku x bermaksud nak tembak nko ke ape,rais yatim tu memang sengal..

sorry la beb kalau terasa apis..