Saturday, April 11, 2009

This Blog Will Be In Mourn Until April 19th.



In this lonely room I stares to the window,
With my wet eyes I look it in sorrow,
This pain and misery days without you Elly,
Every seconds and every day I never forget this honestly,
And every smiles and wonderful moments as the wind blow.

For every strength of you I have borrow,
And our glittered memories that glow,
I'm not a good sister,it's so badly,
In this lonely room I stares.

We've been together,high and low,
When in the dark,your heart will always glow,
My heart and soul dragged like a carriage it's painly,
No one could ever see this agony,
And the wind keeps to blow,
In this lonely room I stares.



When I'm sad you've asked me what went wrong,
And asking me to be strong,
How can I be so strong,
Living without you is something wrong.

-Nami on Elly's memoir,July 9th,2007.

Happy 22nd Birthday,Achik.

A week to respect my sister's birthday Sherina Ellyana.Within this week,all entries will not in usual form,"thoughts of mass destruction".

The title blog will temporarily changed to "Sherina Remembered".

I will wear black for whole week,and on April 19th,I decided not to online/Myspacing/going out.I want to spend my whole day inside her room.

Thank you.

Ez.

18 comments:

Cob Nobbler said...

I'm honoured that you still keep my words towards her.

RIP Elly.

MariaFaizal said...

Gonna miss YOU around the blogosphere.And the poem breaks my heart.

But please do take care.

Reciting Quran & dedicate it to late Sherina. She's gonna be very happy with the 'gifts.'

I'll include arwah in my daily prayers. Al-Fatihah.

Muhammad Zuhaili said...

Happy Birthday Dear Sherina
up there in heaven (;

Be strong, Ez, and get back, fast.

Al-Faatihah.

Aril said...

Angah,

kalau kau rasa kau hilang adik,aku pun hilang jugak.Aku hilang Usu,aku sedih jugak,pasal tu je adik lelaki yang aku ada.Aku kecik lagi masa tu.Pulak tu lagi berapa minggu kita nak pindah Milan.

Aku sayang arwah Elly.Dia sangat baik.Kadang-kadang kelakar la dia,aku selalu suka usik-usik dia.Bila dia marah dia sangat comel.

Masa raya pasal lemang dia mengaruk tu lagi kelakar,kan?

Tapi kita yang hidup ni kena teruskan hidup.Takkan kau nak arwah Usu,Achik ngan mak sedih tengok kita kat sini.Aku perasan masa aku kawin tu hari pun kau sedih sebab Elly dengan mak takde tengok aku kawin.Tu kau,aku lagi sedih.Tapi aku tahan je,sebak kat dalam hati siapa yang tahu.

Satu yang aku pasti,yang hidup pasti akan mati,kita pun akan pergi jugak Ngah.Ni pesan aku kat kau,kau sorang je adik aku sekarang.Susah senang aku kena jaga kau,sampailah kau dah kawin.Abah dah tua.Kita pun bukan kat Malaysia.Kat sini semua orang lepas tangan.

Baca-bacalah Quran untuk mereka semua.Tu je bantuan yang kau boleh bagi kat dorang.Kau menangis sampai air mata darah pun tak guna.

Aku tau kau menyesal apa yang kau buat kat arwah,tapi tu je satu perkara buruk yang kau buat kat dia.Yang baik,banyak dah kau buat.Arwah masuk hospital,kau hantar.Arwah jatuh kau balutkan luka dia,arwah sesak nafas,kau ambikkan ubat asma dia,arwah sedih kau yang pujuk dia.

Kau ingat aku sebagai abang,aku tak sedih ke?Kau ingat abah tak sedih ke?Kau ingat kau sorang je sedih?

Aku pun rindu kat arwah.Sama-sama kita rindu kat dia.

Selamat Hari Jadi ke 22 19 April ni,tapi dia pun dah takde.Berikanlah hadiah terbaik kat arwah dengan tabahkan hati kita.

Boleh tolong Along kan?Kalau bukan Along pun,kat Abah.Abah tak nak kau sedih2 lagi.

Citra said...

I still feel that she's still surrounding us,Ez.

Elly will always in my heart.

Sheera said...

I'm missing Elly.
RIP to her.

Happy Birthday Elly.

Tears In Heaven makes me so sad.Be strong,although I know it's something wrong(to live without her).

From Kelana Jaya with love,
Sheera.

nyzm said...

sedih nya bila orang yang kita dah tinggalkan kita, nyzm tak pernah lagi rasa macam tu, lagi lagi bila ada byk kenangan bersama orang tu :(

RIP Elly

Zahrin said...

May Allah Bless Her..Ameen

Adryan said...

The spirit carries on.

Of course I remember that day.It's so fast that I could not realized how much we left yet in this world.

Elly,You'll Never Walk Alone.

Love,

Adryan.

cheguBard said...

may allah bless her...

al Fathihah

Unknown said...

janganla sedih lagi bestie

you ingat la apa yang aril cakap
bukan you seorang je yang kehilangan dia
semua orang kehilangan arwah elly tapi kita yang hidup kena teruskan..

RIP Elly.

Mary Shane said...

You'll Never Walk Alone,Sherina.

RIP.

Anonymous said...

semua yang hidup tetap akan bertemu dengan pencipta-Nya

al-fatihah...

semoga rohnyer dicucuri rahmat..

Abah said...

Angah,

Abah just want you to know that your mom never blame you for what you've done to Achik.It's a normal thing,sibling rival.

But only you have to control your emotion and temper. I believe Achik will always love you, as her sister you shall pray for her a lot, since you're so close to her.

Abah will bring this for justice. Don't worry, it's our family pride.

Stop crying, my princess, my daughter.

Al Fatihah.

Anonymous said...

Ez,

sbg seorang muslim, kita hanya mampu mendoakn kebahagiaan dan kesenangan mereka yang telah pergi.

i dunno how does it feels to loose the peoples that we love. but i'm sure it gives a deep wound and cost a lot of pain.

my condolence to u n ur family.

kita yg masih hidup ni, tak kire macam mana pun, kena gak teruskan hidup.

like i said in nami's blog, i akn bsama2 mendoakan kebahagiaan dan kesenangan arwah di sana nanti.

amin~

Unknown said...

happy 22nd birhtday elly.

Al-Fatihah.

deepest condolence from me to u and your family. may she rest in peace. insyAllah. amin.

fahmi said...

semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.. alFatihah..

Ez the Conspirator said...

Nami,
Sis Maria,
Zuhaili,
Along,
Citra,
Shera,
Nyzm,
Drag Superstar,
Adryan,
Chegubard,
Sue Bestie,
Mary Shane,
Asrulita,
Abah,
Koe,
Sarah Samz,
Fahmi,

Thanks for solidarity.I owe to all of you.